Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

27 kwi 2011

Mademoiselle en fleur

Przedmowa:
Zaniedbałam swoją działalność blogerską wiem i wcale dobrze się z tym faktem nie czuję. Jednakże cisza w sieci nie oznacza, że temat, któremu poświęcony jest blog zniknął na ponad miesiąc z mojego życia.
Wręcz przeciwnie: zdążyłam otrzymać propozycję występu w programie telewizyjnym (kto by pomyślał!), jestem w trakcie realizacji pewnej współpracy, nie chciałabym zdradzać zbyt dużo szczegółów na jej temat dopóki wszystko nie zostanie odpowiednio dopracowane.
Dziś natomiast spotykam się z  przedstawicielką agencji eventowej i mam nadzieję, że inicjatywę, którą planujemy uda się zrealizować. W międzyczasie poznałam również kilka śympatycznych osób, właśnie dzięki wspólnym modowym zainteresowaniom. Muszę przyznać, że wielką przyjemność sprawiają mi również maile od czytelników, dziękuję kochani :)

Zmieniłam też szatę graficzną strony, co stali bywalcy pewnie zauważą ;) właśnie w ramach porządków wiosennych. A skoro już o wiośnie mowa, poniżej edytorial z kwietniowego Marie Claire Italiy, bardzo świeży i kwiecisty. Czarny kanotier z różą stanowi swoistą kropkę nad i.