Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

20 mar 2011

Zawód: projektantka

To dopiero drugi post z cyklu, który sobie umyśliłam stworzyć a dotyczący projektantów, modystów tworzących w naszym kraju. Pierwszy napisałam tutaj.

Jakiś miesiąc temu natknęłam się na stronę, którą oglądałam oniemiała z zachwytu. Oczywiście w  ten stan nie wprawił mnie layout strony  a projekty zamieszczone na niej, które wyszły spod ręki projektantki Beaty Miłogrodzkiej. Oto odkryłam, że mamy w kraju kogoś na wzór Philip'a Treacy'ego i Stephen'a Jones'a , kogoś niewątpliwie z polotem i fantazją.

Poniżej zamieszczam zdjęcia z tegorocznego pokazu projektanta Michała Starosta do których kapelusze stworzyła właśnie bohaterka dzisiejszego wpisu. Przyznam z radością, że jeden z tych kapeluszy oglądałam w pracowni u Pani Beaty. Okazało się, że mam szczęście i mieści się ona w Gdańsku.
Zrozumiałym jest fakt, iż chciałam poznać kogoś, kto tworzy takie rzeczy i zobaczyć wszystko na własne oczy. Wynikiem spotkania jest również przeprowadzony wywiad, który niebawem zamieszczę na blogu :)







Za udostępnienie powyższych zdjeć dziękuję Pani Agnieszce Walulik- agnieszkawalulik.pl


.