Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

6 cze 2011

Dzieje się


Dnia 29 maja miałam niewątpliwą przyjemność wziąć udział w Święcie Kapelusza, który organizowane było po raz drugi w ramach imprezy regionalnej Krajny i Pałuk.



Widzicie, przyznam się choć może nie powinnam ;), że do niedawna nie wiedziałam, iż mamy w Polsce taki region - urodzajny w kapelusze i nieziemską wręcz kuchnię. Jak to mówią- cudze chwalicie, swego nie znacie. 
Imprezę, a w jej ramach pokaz kapeluszy, współorganizowała Małgorzata Wybrańska- tak, tak-wiem, że jej nazwisko często pada na tym blogu ale nie bez powodu. Za słowami, o chęci dzielenia się wiedzą oraz aktywizacji środowiska modniarskiego stoją realne czyny tej pani. Z roku na rok impreza się rozkręca  i ja sama już teraz deklaruję swój udział w przyszłorocznej edycji. 
Pisząc o zdolnych dziewczynach nie mogę pominąć tych, które miałam okazję poznać: KagiAgi Ostrowskiej oraz Agnieszki , które pozdrawiam.

Poniżej kilka zdjęć z obszernego reportażu Karoliny G, której prace również można było podziwiać w Nakle.









Poniżej kilka uroczych projektów samej Karoliny







Mam nadzieję, że za rok spotkamy się w jeszcze większym gronie :)




.