Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

26 cze 2011

Remember me

A teraz czas na  mały  "coming out" :)

Kilka miesięcy temu nawiązałam bliższą znajomość z Julią, która podziela moje zainteresowania i tworzy różne ciekawe dodatki, również na głowę. Historia rozmów jakie się toczyły na temat ewentualnej współpracy i projektowania jest bardzo obszerna i ośmieliła mnie do pokazania się z innej strony- tym razem jako projektantki...

Blog sprawia, że na swojej drodze spotykam ludzi-świetnych ludzi. Dzięki nim mogłam przeżywać satysfakcję realizując zamówienie dla Sopockiego Teatru Tańca, bądź gdy mój projekt został zauważony na Fashion Week lub zdobił głowę którejkolwiek z moich klientek.
Pozytywny feedback działa jak magia... Zachęcona do dalszych działań, pracuję nad własnymi koncepcjami oraz, w ramach duetu projektanckiego, nad rozwojem tego, co zapoczątkowała kiedyś Julia z koleżankami.
Jestem podekscytowana i bardzo ucieszona takim rozwojem wypadków. Moja radość tym większa, że mogę ją dzielić z Wami wszystkimi!



Pierwszy raz zapamiętuje się na całe życie więc nie inaczej będzie z sesją, którą realizowałam w kwietniu z Dominiką, Veronicą oraz Agnieszką. Mam nadzieję, że to nie ostatnia moja  współpraca z tym zdolnymi dziewczynami.













.