Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

14 lut 2011

Zostań modystką !

W ramach szerzenia i promocji sztuki ozdabiania głowy, chciałam poinformować o jednodniowych warsztatach z zakresu modniarstwa, które odbędą się w najbliższą sobotę w Trójmieście. Prowadzić je będzie, jedyna do tej pory, znana mi z chęci do dzielenia się wiedzą na ten temat -Małgosia Wybrańska.

Spotykamy się zatem 19 lutego ok godziny 10.00 (do ustalenia) i spędzamy dzień w sympatycznym towarzystwie z fantazją, dzieląc się wiedzą, radością tworzenia stroików/fascynatorów a także kawą i czekoladowymi muffinami !

Koszt spotkania zależy w pewnym stopniu od ilości osób chętnych. Bezpiecznie przyjmujemy, że będzie to  100zł z ceną wszystkich materiałów do zrobienia własnej ozdoby głowy wliczoną w tą kwotę. Prowadząca przywozi sprzęt oraz odpowiednią literaturę z inspiracjami. Chętnych proszę o kontakt mailowy- akatte@wp.pl do piątku godz. 14.00 Decyduje kolejność zgłoszeń  !!


Poniżej słowo od prowadzącej...

"Moja zaczęła się od kursu w Greenwich Community College w Londynie i zajęć z Katty Janneh. Tak bardzo mnie wciągnęło, że zaczęłam szukać dodatkowych zajęć i tak trafiłam do Rose Cory - która przed otwarciem szkoły była modystką brytyjskiej Królowej Matki. Już po powrocie do Polski zakupiłam potrzebny sprzęt i zamieniłam pasję w sposób na życie.

Lubię dzielić się umiejętnościami i wiedzą, dlatego bardzo chętnie przeprowadzam pokazy i szkolenia. Prowadziłam warsztaty w wielu miastach, natomiast swoją pracownię prowadzę w Nakle n. Notecią.
Miałam ogromną przyjemność zaprezentować swoje projekty m.in. na pokazie 'Rave & Fashion' w Poznaniu w 2010 roku...A niedawno nawet w Teleexpressie :) "

Plan zajęć "Stwórz swój fascynator/toczek"- 7h:
- prezentacja gotowych fascynatorów, literatury oraz prasy z inspiracjami
- zapoznanie się z materiałem (sinamay) oraz jego możliwościami, sposoby obróbki
- wybór materiału (koloru) - namoczenie i naciągnięcie sinamay na formę
- wykonanie ozdoby-fascynatora bez bazy
- nauka zabezpieczania brzegów, łączenie z innymi materiałami
- mocowanie na klipsie, grzebieniu ect.
- jak to nosić

-stworzenie bazy fascynatora – modelowanie
-wszywanie drutu dla usztywnienia – zachowanie bilansu oraz proporcji
-utrwalenie umiejętności dekorowania bazy
-przygotowanie piór do wszycia;
-nauka wszycia woalki do całości;
-prezentacja swoich dzieł :)