Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

19 gru 2009

Dita i jej kapelusze...

Dita- współczesna królowa burleski bez kapelusza byłaby naga zarówno na scenie jak i poza nią...

Wyrazista, mocna i konsekwentna w stylu. Nie potrafi mi się znudzić, chyba nie tylko mnie patrząc na częstotliwość pojawiania się jej w kolorowych magazynach zarówno dla pań jak i dla panów :)

Dita to jest przykład znalezienia pomysłu na siebie i jego perfekcyjnej realizacji- istny wzór do naśladowania :)
Spędziłam dziś kilka godzin przeglądając zdjęcia i filmy na 'youtubie' z jej udziałem (chciałam zobaczyć czy w ruchu i mowie jest równie prawdziwą vintage girl; jest!)

Część stylizacji zamieszczonych poniżej można adoptować nawet na polską ulicę, inne służą do podziwiania i inspiracji, np. karnawałowej. Wszystkie zdjęcia można powiększyć !


Poniższe foto ilustruje jak młoda Dita zaczynała - domowe warunki...Kapelusz również niewyszukany...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tutaj już kapelusze najsławniejszych modystów...

















Na koniec znaleziony przez przypadek film w którym Dita jest...naukowcem :)