Serdecznie informuję, że blog został przeniesiony.

Zapraszam na nową odsłonę Czapek z głów!

25 gru 2009

Offtop...

...i napiszę o nim słów kilka. Między blogerami krąży łańcuszek (to chyba pierwszy, do którego podchodzę poważniej) polegający na przyznaniu subiektywnej 'nagrody' w postaci tytułu "Kreativ Blogger" i prawa umieszczenia na blogu takiego bannerka:



Przede wszystkim podziękować muszę Vintage Girl za nominację. Wiedz, że sprawiłaś mi tym przyjemność :)

Cieszę się, że odwiedzacie tego bloga i nie piszę go w próżnię. Nie ma co ukrywać, rozpoczęłam "działalność blogerską" gdyż chciałam się podzielić z Wami swoją pasją oraz poznać ludzi, którzy mają podobne updobania. Nie stwierdzę nic odkrywczego jeśli napiszę, że dzielenie się przyjemnością tylko ją wzmaga :)

Wracając do reguł wyróżnienia, powinnam teraz sama wytypować 2 blogi, które oceniam jako inspirujące. Takich blogów jest zdecydowanie więcej niż 2 w moim spisie.
Żeby jednak tradycji stało się zadość... zwracam Waszą uwagę na bloga Flowers & Ladies
oraz modowy Style by Anke :)

Ostatni element wyróżnienia- 7 moich wyznań:
1. Nie mam i nie oglądam telewizji.
2. Mam ok 20tu kapeluszy, ok 40 opasek do włosów i ....1 czapkę; niektóre opaski to moje dzieło, a tą jedyną czapkę również zrobiłam sama z mamy swetra :)
3. Jestem entuzjastką idei slow life .
4. Moje muzyczne korzenie to bardzo ciężkie brzmienia, nigdy nie zamknęłam się w konkretnym gatunku no i ciągle daleko mi do słuchania mainstream'u.
5. Odbierałam w życiu wiele porodów. Głównie przecinałam pępowinę prosiętom i psom.
6. Mam na koncie wygraną olimpiadę z wiedzy o pożarnictwie :)
7. W wieku 12 lat chodziłam do szkoły w kapeluszu filcowym z gumką pod szyją (był za duży). Nie znajdowało to zrozumienia u rówieśników...